Chcete změnit bydlení?
S námi je to hračka!

V dnešním dynamickém realitním trhu se často setkáváme s klienty, kteří se zamilují do nové nemovitosti, ještě než stačí prodat tu stávající. Tato situace může vypadat jako slepá ulička, ale s pomocí zkušeného realitního makléře není neřešitelná.

Minulý podzim jsme se potkali s případem, který dokonale ilustruje, jak flexibilní a kreativní přístup může přinést výsledky oběma stranám. Měli jsme v nabídce nádherný mezonetový byt 4+kk v Chýni, který si zamilovala mladá rodina. Jejich sen se mohl stát skutečností, pokud by se jim podařilo prodat jejich současný byt 2+kk, který se nacházel o pár ulic vedle.


 

A zde na scénu vstupujeme my

S majitelem mezonetu jsme neměli důvod spěchat, a tak jsme mohli nabídnout řešení všem na míru. Koncem září jsme podepsali rezervační smlouvu na půl roku, během kterého jsme se zavázali prodat menší byt. Klíčem k úspěchu bylo stanovení správné ceny, což nám umožnilo byt prodat v optimálním čase.


Naše strategie se zaměřila na profesionální prezentaci bytu a cílenou marketingovou kampaň na sociálních sítích. Díky tomu jsme rychle našli ideálního kupce a už 24. října jsme mohli oslavit úspěšnou rezervaci. Kupce pro menší byt jsme tak dokázali najít za méně než měsíc.

Následovalo vyřizování právních formalit a financování. S podpisem kupních smluv a převodem vlastnických práv na katastrálním úřadě se náš příběh blížil ke šťastnému konci. V lednu jsme předali klíče od menšího bytu novým majitelům, pro které jsme navíc našli spolehlivého nájemníka.

A v únoru jsme korunovali celý proces předáním klíčů od mezonetu, který teď slouží jako nový domov naší mladé rodině.


Sociální sítě sehrály velkou roli

Do prodeje většího bytu bylo potřeba investovat více času, energie a hlavně peněz, aby se prodal. Nebyl nijak špatný, jen většině zájemců vadily prudší schody do 2. podlaží bytu. Velkou roli zde hrály sociální sítě. Konkrétně cílená kampaň, kterou jsme oslovili 99 190 potenciálních zájemců, z nichž se na inzerát prokliklo 4 913 lidí.

​​​​Pokud Vám tato čísla nic neříkají můžeme zmínit, že z celkem 32 poptávek, které přišly, bylo 24 právě skrze sociální sítě. Zbylých 8 poptávek bylo z realitních serverů. Z těchto čísel už je velmi dobře vidět, jakou roli v dnešní době hrají sociální sitě při prodeji nemovitosti. Jestli Vám někdo tvrdí opak, nemá pravdu.

 

Spokojenost klientů potěší nejvíce

Po úspěšně dotaženém obchodu nás vždy nejvíce potěší spokojenost klientů. V tomto případě jsme dostali i velmi kladnou recenzi. Ta patří rovnou třem členům našeho týmu.

Martin Janík měl na starost prodej obou zmíněných bytů. Když byl nemocný, Patrik Nováček za něj vyřizoval prohlídky se zájemci, mezi kterými byla právě paní Ivana, která se svým přítelem menší byt koupila. Celý obchod pak dotáhli společně do zdárného konce. Následně pak chtěli noví majitelé byt pronajmout. O to se postaral Filip Jirků, který novým nájemcům byt předal během 3 týdnů.

Perfektní týmová spolupráce, no ne?

Tuto recenzi najdete zde: https://www.firmy.cz/detail/13435572-nyxus-reality-s-r-o-praha-strasnice.html


S námi je koupě i prodej nemovitosti nejen snadný, ale především příjemný zážitek. Připojte se k našim spokojeným klientům a nechte si od nás pomoci najít cestu k vašemu novému domovu.
 

Potřebujete poradit s prodejem Vaší nemovitosti?

Pošlete nám kontakt, my se s vámi spojíme.

Kontaktní formulář

Chcete se dozvědět více?
Vyplňte formulář a my Vás budeme kontaktovat.

*
*
*
*
lname: phone: fname: